Карантин вніс свої корективи у наше шкільне життя. Маємо позитивні і негативні наслідки самоізоляції. Негативним є те, що ми були сам на сам, спілкування відбувалось онлайн через комп’ютер та телефон. А ми так сумували один за одним, нам не вистачало наших цікавих та насичених уроків, веселих та галасливих перерв і прогулянок. Хоча можна знайти і позитив у цій ситуації. Учні почали розвивати свою медіаграмотність, самостійність у вивченні нового, а також вчились використовувати телефон, планшет чи комп’ютер для навчання, а не ігор. Маленькими кроками, але все ж діткам вдавалось здавати тести в онлайн режимі, що доречі виявилось цікавішим, ніж звичайний тест на папері. Ми зареєструвались на математичній платформі, щодня проходили завдання на закріплення вивченого в ігровій формі, доречі багато учнів вже отримали диплом.



Немає коментарів:
Дописати коментар